_Linnea_här_!_

Hej, Linnéa här!!! :D
vi målar naglarna men orkar inte skriva mer, för att blogga är inte min grej. hejdå

P.S. 1 Linn Wollbrant är min ALLRA bästavän!! älskar henne så himla mycket. puss D.S
P.S. 2 det jag skrev på P.S var viktigaste i hela inlägget för er som bryr er! D.S
P.S. 3 ehm, skall på Student imon hos min söta pojkväns stora kusin. hihi fniss
P.S. 4 Linn skall servera på ens student fest hon skall vara såååååååå stilig.. haha det är hon dock alltid nu för tiden ni som känner henne jag vet att ni vill ha henne såååå hårt.
P.S. 5 det börjar bli sommar och om exakt 6 dagar slutar vi skolan och dåååå skall jag och linn ha fett kul. fick just reda på att vi skall på en nörds fest. lite pinsamt men men
P.S. 6 oj oj sex är ett ämne som många tycker är pinsamt. och det är det med fel människor. så nu skall jag inte sitta här och göra era kinder röda mer...

men shit nu blev det långt i alla fall, om man skall vara exakt (här skulle jag skriva hur många tecken det är i detta roliga inlägg men jag palla inte räkna sluta vid glad gubben efter hej.. så dålig är jag)
men hejdå!!!

/som ni redan vet.. Linnéa

(alla som vill trycka på knappen kan ju komentera) :D

Kommentarer
Postat av: LINN

-HAHAHAHAHA, JAG VILL TRYCKA PÅ KNAPPEN ÄLSKLING

2010-06-03 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0