Bad update, i know

Okej, min uppdatering är väl inget att hurra för direkt för tillfället.
Helt enkelt är det så att jag har annat för mig!

Igår var jag på stan med Linnéa, köpte bara ett linne för 50-lappen. Däremot sprang jag på en jättesöt klänning idag på rea för 300 kr som jag köpte, vet inte riktigt vad som hände där, för så billigt var det ju inte. Men det var en sån där sak som man bara går in, köper, och går ut igen. Lär bli använd!

Drog ihop till lite grill igår också, här i Åsa. Hade kameran med mig men knäppte inte ett enda kort då jag för tillfället var något av ett känslomässigt vrak och hade fullt sjå med att inte börja gråta stup ikvarten. Det var, trots omständigheterna, väldigt trevligt så jag ångrar mig inte alls! Bara lite kanske..

Nu skiner faktiskt solen här hemma hos mig så jag kanske ska ta mig ut med en bok i handen och lite musik?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0