Igenkänd på Subway..........

Simon & co. åkte ut igår, i regn, mot ett lag jätteduktiga norrmän. Inte mycket att göra åt. Så, i och med deras förlust är alla Åsa-lag ute, haha. Så kort blev Gothia i år. Jaja, det var ganska skönt ändå. Igår såg jag 6 matcher, så det blir ganska slitsamt i längden liksom. Särskilt om det är nagelbitare så att man i princip går upp i atomer vid varje match.

Nu ringde dom och frågade om jag kunde jobba mellan 17 och 21 idag. Jag sa ja, borde jag det? Ville jag det egentligen? Jag vet inte. Jag vet bara att efter antingen denna eller nästa vecka så ska jag inte jobba mer på sommarlovet. That's it. Dom får fan sparka mig om dom vill, men jag tänker inte jobba mer.


Vi köpte mat på Suway, och Emil hade riktigt svårt att hålla sig ifrån sin macka påväg till matchen. Det var tredje gången jag åt där denna veckan, hon som gjorde mackorna kände igen mig... Man vet att det gått för långt när man blir igenkänd på Subway


Fråga mig inte vad jag gör..


Jag och min dejt!
Ah, eller så är det Jesper. Vi fikade på Condeco innan Simons match, satt och kollade på folk osv.

Kommentarer
Postat av: k

svar;

jag kan inte på onsdag, men torsdag? hehe

två balla kommentarer är definitivt bättre än en.

puss

2010-07-23 @ 12:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0