Tråkmånsafton kanske?

Hallå eller! Bad update, i know. Har väl ingen ursäkt mer än att jag jobbar för tillfället och humöret är i botten ungefär.

(Det kryper en myra på mitt fönster, ska döda den nu tror jag.. Eller okej, jag slänger ut den genom fönstret istället, hehe.)

Om en halvtimme cyklar jag ner till bussen. Ska väl ändå bli rätt gött att jobba idag när det är sånt här väder. Typ tusen grader så det kliar i hela kroppen, disigt och blåsigt. Ikväll är det VM-finalen och jag känner på mig att den kommer att vara oslagbart tråkig.
Måndag åker jag med la familia till Bohuslän någonstans och bor på vandrarhem en natt eller två, helt okej!
Fredag är det Lars Winnerbäck med Jessika, hur bra som helst kommer det bli. (Det flyger runt en fluga framför ögonen på mig, jag vill bara ha ihjäl den, okej)
Lördag jobbar jag igen och måndagen därefter också. Skönt med lite planer kanske, men det hade ju vart gött med lite roligt att göra kanske?

Usch vad jag klagar.. Ska ju faktiskt på cykelsemester till Varberg med mina tjejer lite senare!

Näe, nu har jag faktiskt inget mer tråkigt att säga, så avslutar väl där. Vi hörs säker ikväll. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0