Så blir du rik

Du tackar ja när chefen ringer stup i kvarten och försöker packa på dig massa tider.

Uäh, jag är inte taggad alls egentligen. Men det är på eftermiddagen/kvällen så jag får väl stå ut, hinner väl se någon match som Simon och dom spelar, förhoppningsvis..

Annars ska jag strax sticka ner till bussen, ska in och käka lunch (jag och Linnéa åt precis frukost i och för sig...) hos Elin på Storgatan 1. Sedan hänger vi på Kungsmässan en stund innan det är dags för mig att kila till jobbet. Jag kommer aldrig ha något sommarlov känns det som. Jaja, pengar, pengar, pengar. Ganska värt ändå.


Jag vet att jag alltid är så himla snygg, kan inte hjälpa det

Kommentarer
Postat av: julia

HEHE, glöm inte vår boatroadtrip:)))

2010-07-19 @ 16:14:09
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0