Kanotpaddling för hela slanten

HAHA, det åker omkring en golfvagn på min gräsmatta.. Blev helt chockad när jag såg den!

I alla fall, idag har jag, Linnéa och Elin paddlat kanot vid Stättared! Det var ett äventyr må jag säga.
Linnéa, som sommarjobbade där i 3 veckor, sa sig veta vart vi skulle, och iväg gick vi. Dock helt fel, så efter att vi gått i en helt timme mitt ute i skogen, både fram och tillbaka och ringt flera gånger och frågat vart vi ska så kom vi rätt. Vi testade först att paddla litegrann för att se om det var någon risk att vi skulle välta, men det verkade inte vara det så vi tog med oss våran packning och gav oss ut på sjön!

Det var väl inte superkul att paddla så vi la oss till rätta på några klippor ganska fort. Eftersom vi var helt ensamma så badade vi både näck, solade topless och någon solade till och med helt naken ett tag, haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0