I'm making some secrets

Bloggen, jag har en fet hemlighet som bara typ 8 personer som jag känner vet om änsålänge! Det är lite roligt men jag är fett sugen på att berätta, hehe.

Var i Varberg med Karin idag annars! Köpte med mig en klocka för 100 spänn och en långklänning på H&M för 149, så jag är nöjd. Min ipodhögtalare funkar utmärkt och livet leker. Ska nog ner med mami och co. och hyra en film lite senare. Det blir nog bra minsann.

Har en del bilder att visa från igår med, haha. Ni kommer skratta lika mycket åt dom som jag. Hoppas ni skrattat gott åt vattenskidor-bilderna också, för dom bjöd jag verkligen på. Sitter på den lilla datorn just nu så har inga bilder här, så om dom kommer så kommer dom senare, kanske tillsammans med min överaskning! Puss

Kommentarer
Postat av: k

haha, du kommenterade anonymt på bloggen.

tyckte jag var lite kul, love

2010-07-29 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0