Gothia is in the town

Jo, såhär ligger det till: Jag tänkte ta fetaste sovmorgonen imorgon och bara sova tills jag helt enkelt vaknade av mig själv, men så ville jag så gärna kolla på P18 och F17 imorgon så det fick visst bli att ställa klockan på åtta ändå..

Om jag hittills inte hade gjort så mycket i sommar har mitt hektiska liv i alla fall börjat nu. Jag har saker planerade i stort sett varenda dag.

Lite bilder från det senaste också:


Åkte till Anders med nybakade kakor!

Försökte få med Linnéa på bild..

Misslyckades igen och gav upp..

Min bror har köpt en vuvuzela (?). Såg förresten nu att Simon pekar fuck you till någon (troligtvis Runo) i kanten av bilden, haha!

Båda mina kusiner är vidare i Gothia med så får väl försöka hinna med att kolla på dom imorgon också.  Bloggen blir lidande känner jag, men vem bryr sig egentligen? Ciao!

Kommentarer
Postat av: moster!

Jag bryr mig Linn!! Jag bryr mig.....

2010-07-22 @ 15:57:24
Postat av: k

tack för söta kommentarer babe, jag blir glad av det lilla. haha, men ska vi få tummen ur å ses nästa vecka eller? jag kan i princip när som. puss

2010-07-22 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0