29 januari, 2010

När vuxna människor åker buss verkar de alltid så rastlösa.
Vi ungdomar sitter och sover, pluggar eller lyssnar på musik. De gamla verkar mest tillfreds med stituationen men de vuxna som är runt 40 kanske, de verkar bara så himla rastlösa. De kan inte sitta still, de måste han något att läsa, något att göra, och hela tiden kollar de om de inte är framme snart.
Sämre att man inte bara sitter ner och njuter av tiden man måste sitta ner och stressa av? Hur ofta gör dom det liksom?

Känner att jag har kontroll nu. Någorlunda. Och ja, bara för att jag säger så kommer allting skita sig inom kort. Tro mig, det gör det alltid.
Vart tog denna veckan vägen förresten? Den bara försvann. Hoppas att jag hann med att göra en del..

Karin talade även om för mig att det kanske ska komma en fjärde Pirates of the Caribbean film. Hade hon hört någonstans i alla fall. Och det skulle tydligen vara en bild/scen på Elizabeth och en liten pojke på en strand i eftertexterna på den sista filmen så detta ska jag kolla upp genast! Bli heller inte förvånade om jag får sådant sug efter att se en av filmerna så att jag inte kommer tillbaka och uppdaterar om hur det egentligen var. Jag är nämligen helt besatt av filmerna för tillfället.

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: julia

Det ska komma en fjärde film :) typ nästa år eller nåt. Och Robert Pattinson ska vara med i den har jag hört, FYYYYYYYYY

2010-01-29 @ 17:35:54
URL: http://longkalsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0