030110

Jag lovar så mycket som aldrig blir av. Tror inte jag ska säga någon mer gång att jag ska redigera alla mina bilder för det kommer ändå alltid något annat emellan.

Nu t.ex. ska jag snart åka ner till gympasalen och samlas till Gothia som vi spelar i Lundbystrand? Sedan när jag kommer hem är det packa upp snabbt och sedan upp till Sjöarn med Linnéa. Kommer garanterat inte orka redigera några bilder när jag kommer hem. Och imorgon så spelar vi Gothia igen, tror jag iallafall. Så, det får bli när det blir (Läs: Aldrig)

Något jag alltid blir tveksam till hur man skriver är i och för sig och i alla fall. Dras dom ihop eller inte? Iochförsig, iallafall. Lika svårt varje gång.

Nu ska jag packa, tagga och ta mig något att äta! Wish me luck. Bye


favoriten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0