INTERNET!!

Eyyy bloggen! Vem har internet? Jo, jag. Ehe, GÖTT.

Vi har det bra, vädret är kanoners här i Österrike. Dock är jag såååå trött på alla jävla idioter som finns här, typ tyskar, österrikare (?) tjecker osv. Utlänningar helt enkelt (Ja, jag är också en utlänning här men jag har i alla fall lite hyfs i kroppen).

Tänkte slänga upp lite bilder om det går för sig för det stackars internetet. Men först kan jag ju berätta lite om vad som hänt än sålänge.
Vi kom upp i lördags kväll, helt slut efter en rätt lång bilresa som ändå gick bra. Ett tag trodde jag att vi var påväg till Österrikes svar på Hyltebruk, men vi kom faktisk fram till ett ganska stort samhälle sen. Vi bor hur mysigt som helst, jag, Simon och Emil i ett rum och Runo och mamma i rummet bredvid.
Det var rätt krångligt första dagen för vi skulle hyra skidor till Emil och så, men annars gick det bara bra. Lite ironskt dock att vi började åka i en svart backe, haha. Emil hade det lite kämpigt.

Det är sjukt vackert här, man vet liksom inte vad man ska säga. Blir helt stum. Det finns inga ord för det. En del backar är underbara, man vill aldrig sluta åka.

Igår åkte vi upp till typ 3000 meter eller vad det var, och backen ner var verklgien lodrät. Helt sjukt. Jag visste innan att jag var höjdrädd, men fan, det här var galet. Jag skakade i hela kroppen, hjärtat gick i 150 och ett tag började jag nästan gråta. Idag var vi uppe på någon annan sån topp som också var galet hög men backen ner var inte lika hög. Däremot fanns det som en brygga man fick gå ut på så att man var rakt ut över dalen. Fruktansvärt högt, men jag var ju tvungen att gå ut. Skakade dock i hela kroppen efteråt, haha.

Vi har skaffat oss några klassiker på resan också:
Runo: Där är den första MC'n i Tyskland! (Donken)
Simon: Hoppas den stod still..

Mamma: Åh, kolla! Där hänger det lakan på tvätt!

Oj vad jag babblar, ni vill nog inte veta mer. Här kommer några bilder:






Som sagt, sjukt mäktigt!

Skriver nog mer i veckan, PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0