Inte kul alls...

Hej bloggis.
Jag överlevde snowboardåkningen, med nöd och näppe dock. Trillade en hel del i början men hade fan bestämt mig för att klara svängen åt andra hållet om jag så skulle trilla hundra gånger på kuppen. Och det gjorde jag, men när vi sedan satte oss för att käka lunch så stelnade jag till och kände efter en del. Plus att min ansikte ser ut som om jag hade varit i slagsmål, slänger upp en söt bild på det tänkte jag.
Visste ju redan innan att jag var allergisk, eller något sådant, mot solen och att jag får utslag osv. Men jag har aldrig fått i ansiktet som jag har nu, det är helt galet. Jag har bränt mig, fått utslag och mina ögon är blodsprängda som de alltid blir när jag är för mycket i solen. Det svider så in i bänken och man vill bara gå hem och gömma sig.

Emil var kungen i backen, som vanligt. Och ikväll ska vi äta fondü. Sedan är det bara imorgon kvar och sedan ska vi åka hem på lördag-morgon.

Nu skulle vi visst åkao ch lämna tillbaka snowboardarna, hörs senare. ♥


Kommentarer
Postat av: sweden again!!

Du ser inte frisk ut Lilla Linn, det måste jag säga.

Stackars Dig!!



Kramen från damen

2010-02-18 @ 16:38:42
Postat av: julia

vilka blå ögon!! har du färglinser eller är jag efterbliven?

hälsa the family från mig, och särskilt simon;)

pusss

2010-02-18 @ 20:42:08
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0