Det var inte igår...

TJAO BLOGGEN!!
Det var inte igår, hehe.

Nej men jag har inte haft tid och inte velat och inte orkat, jag har inte ens suttit vid datorn. Jag har skrivit kemiprov och haft mycket i skolan, varit i Lidköping och kollat på bandy, spelat match, tränat, osv osv. Helt enkelt varit upptagen, och vem bryr sig om en blogg egentligen?

Min pojkvän sover, som vanligt. Jag kan inte sova mer så jag tänkte ta mig till datorn och skriva några rader.
Vi har börjat att skriva noveller i svenskan, det är rätt svårt faktiskt. Vet inte varför jag sa det, men nu kom det ut i alla fall.
Och när vi väl börjat göra det jag vill i Bilden så vill jag inte ens göra det längre. Min foton duger ju inte ändå, och jag tycker det är jättesvårt att fota utifrån direktiv liksom. Men, man lär väl sig! I think?

Spotify Premium är guld värt, for your notes!

Oj, meningslöst inlägg.

BYE!



Kommentarer
Postat av: Josefin

åhåh, jag älskar verkligen den bilden!

2010-02-06 @ 16:58:03
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0