Bye Sverige, Hello Österrike!

Okej, nu har jag så gott som packat klart!

Känner mig ganska redo, det enda som fattas är en stor fet påse godis. Ska fjäska lite för mami så kanske vi stannar vid godisaffärn, ehe.

Det här är möjliga scenarion för min semester:

1. Jag kommer vara så farlig i backen att alla kommer vilja skjuta ner mig

2. Jag åker in i för många träd och det hela slutar med att jag ser ut såhär.

3. Det här är inget scenario, (det där med scenarion kom jag på efter att jag tagit bilderna) utan det är mer en ful bild för att visa hur det hade sett ut om man hade två mittbenor! Jag har en och det räckte mer än väl.

Ja, det var väl så gott som allt. Ha ett bra lov så hörs vi när jag kommer hem. (Om det inte finns internet i Österrike för datorn åker med)
PUSS

Kommentarer
Postat av: jessika n.

HAHHAAH LINN. Min fina vän, vad fan gör du? så söt :)

2010-02-21 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0