Uppdatering

Hallo bloggen! Sitter och kollar/lyssnar på Toppbloggarna, spännande! 

Var ju på fest hos min klasskompis igår. Jag kom dit med Linnéa, sen såg jag henne typ 3 gånger under hela kvällen, slog det mig förut. I alla fall, vi skulle badat jacuzzi men så blev det inte så för det kom lite mycket folk osv. Det var jättetrevligt i övrigt! Det enda jobbiga när man kommer till ett ställe där man inte känner någon, det är att namnen gång in i ena örat och ut genom andra.. 

Sitter hos Linnéa nu, hon äter, men när jag kommer hem slänger jag in lite bilder! Missade min kamera totalt under kvällen men har lite bilder från innan. 

Ska snart åka till IP och kolla lite fotboll. Intressant, jag vet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0