Linnéa ÄR här

hallåja här är jag, kom precis hit till Linn asså, tro inte att jag dum förklarar er nu men var bara tvungen att förtydliga det i alla fall. Men som sagt kom precis hit, sitter och lyssnar på musik och chillar inväntar kvällen som ska bli grym! Vi ska på fest på kumla kolonin, för Anna och Mathilda fyller år.

Linn testar kläder inför kvällen borde också bestämma mig men har lite beslutsångest. På tal om INGENTING så när jag åkte hit hade jag gladiator skor med strumpor det såg as mobbat ut.

Linn I LOVE U MEST (vet fan inte hur man skriver det just nu) (det är helg)

fanns många mer, och en ful film men orkar inte lägga upp den
puss & kram för denna gången ses nån dag!!! för nu ska vi tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0