Gråsugge-analys!

Jag går runt i mina nya favvisar - nya skjortan från H&M och ett par raggsockor (jag älskar raggsockor) från GeKås. Inte har jag borstat tänderna (ska nog göra det nu förresten) och inga linser har jag i heller. Det är i och för sig bra för alla gråsuggor i mitt rum, jag ser så illa att jag inte ser dom på golvet, alltså undviker dom att bli mördade.

Eller, jag brukar faktiskt inte mörda dom, dammsuger upp dom ibland (det kanske får räknas som mord i och för sig) men oftast slänger jag bara ut dom genom fönstret.

På något sätt känns det som att en gråsugga behöver man inte mörda. Det är värre med spindlar. Dom kryper ju liksom lite överallt, kan hamna i sängen och gud vet vart, men gråsuggor. Dom är så, oskyldiga? Tror inte ens att dom kan klättra upp i min säng, därför brukar jag bara slänga ut dom genom fönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0