Åska fredan den 13onde..

Det är typ åskvärme ute? Tänkte bara meddela det.

Idag hamnar min lön på mitt konto, woho. Snart är dom borta igen.. Fast, insatta på ett sparkonto, så det får jag väl ändå vara nöjd med. Det blir ju lite lätt så att man shoppar upp dom annars.. Hm.

Drar till stora staden Kungsbacka med bästa om sisådär en 40 min. Det är fredag den 13onde så förvänta er inget lyckat. Undra hur många gånger det är fredag den 13onde varje år?
Och undra varför man får håll? Det ska jag ta reda på, när jag börjar skolan. Och det är nästa vecka. Ska, otroligt nog, bli ganska skönt.

Jag ska i alla fall försöka få bytt mina hörlurar och så ska jag köpa trosor. Det bliro bra!


Snyggingen har klippt av sig sitt hår, så nu ser vi nästan likadana ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0