Pirates och Valborg

Hallå bloggennn, my one and only.

Jag sitter här i skolan, för tidigt, som vanligt, men det är det värt när man får somna och vakna brevid någon man älskar. Imorse var han väl för söt. Jag går alltid upp en kvart tidigare för att få i mina linser, tvätta mig i ansiktet och sånt där som pojkar inte gör. När jag står där, färdig och påklädd och allt slänger han ur sig kommentaren:
- Kan vi inte ligga kvar i sängen idag?
Ja, jo, gärna när jag gått upp och allt, pucko!

I alla fall, igår var jag på arbetsintervju (?) på Coop, första gången någonsin jag var på nått sånt! Gud vad svårt det är när dom frågar vad man är bra och dålig på, hur ska man kunna säga det sådär på rak arm liksom? Och man vill ju ändå säga lite vad dom vill höra också.. Jaja, det gick nog bra, Linnéa var med också, guld värt!
Har även skickat mail till någon på kyrkogården så får väl se hur det blir med sommarjobb. Nu har jag i alla fall gjort ett försök så det kan varken mamma eller Runo säga något om.

Annars är det fredag idag, Valborg. Vad ska ni hitta på?
Jag ska leka 40 plus'are och gå på middag hos Linnéa och spela spel, det kommer bli hur nice som helst. Om jag ska vara ärlig så var det just det som fick mig ur sängen i morse, och det faktum att jag ska ha bild nu, och att vi håller på med collage och sånt där som jag älskar!

Sitter här med Pirates-musiken i öronen och njuter, finns inget bättre.

Tycker jag ni ska göra också, för nu ska jag återgå till mitt. Skriver nog senare, kanske slänger in en bild innan vi går till Linnéa, jag och Eric. Har ju trots allt lovat Nettan att bli lite mer aktiv, hehe.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0