Jag till och med drömmer om Pirates...

Shit, jag måste bara berätta om min dröm inatt.

Jag drömde att jag var med i den nya Pirates filmen som kommer nästa sommar, dock handlade den inte alls om det, men det var den i alla fall.

Jag, Eric, en katt, mamma, Sandra min kusin och massa fler var på en båt. Sedan blev vi skeppsbrutna så vi hamnade på en ö men det gjorde inget för det var lite andra människor vi kände där, katten fick bl.a. en kompis, haha.

Efter ett tag på den här ön då, så ser jag att det ska komma en flodvåg. Så alla börjar springa och ta sig uppåt på den här ön, trots att det är ganska svårt för det är vädigt brant. Vi kommer i alla fall uppåt och alla har saker med sig att flyta på. Och helt plötsligt, innan flodvågen har kommit så är vi på vatten, och när den väl kommer, då är vi så högt upp att vågorna inte är så stora utan bara ganska stora så vi studsar runt där uppe på ön/vattnet och väntar in den här flodvågen då.

Åh Gud, så himla mysko. Tillslut slutade den i alla fall och då fick vi gå ner till stranden igen. Och just det, undertiden så var det musik, Bryan Adams!! HAHA, jag tänkte också att det var tur att det var Bryan Adams som gjorde musiken för annars hade det blivit en dålig film.

Så himla wierd, hur ofta drömmer man sånt liksom? Jag som aldrig brukar komma ihåg vad jag drömmer heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0