I'm complaining

HOLA BLOGGEN ¡ (Det är ett upp och ner vänt utropstecken ja)

Här sitter jag, än en gång, i skolan för tidigt och passar på att blogga! Jag skulle kunna ursäkta mig för den dåliga uppdateringen på sistone men det tänker jag inte göra eftersom det är jättefint väder idag också. Love it!

Det enda dåliga med det är att mina soleksem kommer igen, och jag hatar dom mest i hela världen. Det är så svårt att förklara för någon som inte vet hur det känns. Att veta att alla andra ligger och schteker hemma på altanen, blir så varma att dom svettas sönder och måste gå därifrån, plus att dom blir negerbruna. Att veta att det börjar sticka och klia i mig så fort jag sätter i mig solen, att veta att jag inte kan sitta där för att jag får ett helvete sedan efter och att veta att jag kommer förbli en jävla blekfis sommaren igenom, det är fan jobbigt.

Ont i min häl har jag också, vet inte varför och det blir bara värre hur mycket jag än biter ihop. Får väl hoppas att det går över för nu tänker jag inte sitta här och klaga mer, istället ska jag ta vara på min tid och plugga lite franska eller svenska, som jag inte gjorde på lovet...

Grilla inte ihjäl er, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0