Duktiga jag

Idag har jag planerat följande:

• Plugga franska - Jag ska läsa minst 20 sidor i min bok och göra några hörövningar, kanske plugga lite glosor.
• Plugga matte - Jag ska göra några övningar på de sidor vi fick av Lasse
• Städa ur min garderob - Jag är så fruktansvärt sugen på nya kläder men då måste jag göra plats för dom. Jag har så mycket kläder jag inte använder ändå så dom ska bort tänkte jag.
• Träna - Måste få lite koll på min vikt så jag ska träna på crosstrainern utanför mitt rum och se på ett avsnitt av LOST samtidigt (som förövrigt är helt galet dåligt...) Ska även be mamma köpa en våg.

Wish me luck säger jag bara, frågan är om jag ens kommer få gjort hälften? We'll see!


Snart har jag och min pojke varit tillsammans i 9 månader! Den ni, hehe

Kommentarer
Postat av: MICHIS

På fredag!!!!! :D

fre-sön, 9-11 april. Ska du gå ska du gå ska du gå? :D:D

2010-04-05 @ 12:37:08
Postat av: julia

herrejääävlar vad länge...

<3

2010-04-06 @ 11:41:27
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: ditt lilla hjärta

Va kul min LINNISPINNIS!:D<3

2010-04-06 @ 23:26:57
URL: http://eelliii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0