Dagens I-landsproblem

Vet ni vad det värsta i hela världen är?

Det är när man får sluta tidigare, vädret är underbart, man springer bort till Hudmottagningen för att sola innan man ska hem, och så står det en, ursäkta men, jävla tant före i kön som pratar långsammare än en lav växer, fipplar med sitt kort, inte hittar sitt kort, missar att hon har chip, inte kommer ihåg sin kod, flyttar på sig långsamt och framförallt drar ut på tiden så jävla mycket att man får panik och får springa till bussen.

Då undrar jag en sak också, varför händer det alltid mig? Varför är det alltid jag som får missa en buss för att det står en långsam tant före i kön, varför?

Om någon kan svara på den frågan så är det mer än välkommet!

Annars slog det mig precis att jag slagit flera rekord denna veckan:
- Jag har suttit och skrivit ett prov i 3 h, jag har aldrig i hela mitt liv suttit så länge.
- Jag har pluggat hemma i 1,5 h, trodde fan aldrig att det skulle hända.

Ehm, ja, det var nog det. Jag har sovmorgon imorgon förresten! Ehe, livet leker.
Här min och Joss's fina bild vi målade idag, man ser inte så bra men den rosa ormen som kommer in i tavlan till höger liknar Martins snopp, bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0