WOHO, LINN UPPDATERAR

Hej utdöda bloggen!
Jag är lika utdöd som du och just nu orkar jag ingenting. Eller, jag orkar iallafall inte blogga.
Jag går i skolan, pluggar, tränar och försöker hitta lite luckor att umgås med mina vänner och min pojkvän i. Dessutom sörjer jag att min klasskamrat har bytt skola, den jäveln.
Är nästan ikapp med allt skolarbete sedan resan, har bara en uppgift kvar att skriva om en tråkig film som jag ska sätta mig och se på nu, sug säger jag bara.
Annars mår jag faktiskt bra. Man känner sig hemskt duktig när man börjat träna igen, även om jag är heeeeelt slut på veckorna. Helgerna är liksom till för att vila upp sig.
Kanske skriver något vettigt här någon gång, ni som läser får väl se. (Typ 1 pers, vågar nog inte ens kolla statistiken)
Hejsålänge :)

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

jag lääääääääser :D

2009-09-12 @ 12:14:50
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0