maximal otur

ÅÅÅH. SHIT. JAG TROR JAG GÅR SÖNDER!!!!
Har verkligen en del att göra i skolan nu, missar två mattelektioner denna veckan så måste jobba hemma rätt mycket. Idag var perfekt, kom hem hyfsat tidigt, tränar sent, inte bestämt nått. Så när jag sitter där i sängen och skriver Samhäll, duktig som satan, bestämmer jag att det är dags för lite matte, SÅ HAR JAG GLÖMT DEN SATANS JÄVLA MINIRÄKNAREN!!!!
Att plugga matte utan våran miniräknare är ju som att skriva en uppsats utan penna, cykla utan en cykel, spela innebandy utan klubba, hockey utan skridskor, DET GÅR INTE. FAN. Nu blev jag arg.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppla, va de osar från lilla Linn...hihi

2009-09-24 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0