i'm trying

Om någon undrar mår jag bra, jättebra till och med.

Och nu till lite babbel som ingen förstår:
Även om du tror att jag inte bryr mig så gör jag det, massooor. Det blir liksom komplett när vi inte bråkar. Jag tror innerst inne att du betyder mer för mig än vad jag vågat erkänna för mig själv. 

Jag sa i ett inlägg för nån dag sedan att jag skulle börja blogga igen, blogga med känslor. Vet inte rikt igt vad jag menade med det, för när jag väl sitter här och ska skriva ner mina känslor så är det som att jag inte har några. Det är helt tomt, empty liksom.
Jag vet en sak, och det är att jag har så mycket att tänka på nu för tiden att jag inte ens hinner sakna pappa. Jag hinner inte med att tänka efter och det känns hemskt. Det känns som at tjag försummar honom och att jag inte bryr mig på nått sätt. Men hur kan man försumma någon som är död? Hur kan man inte bry sig om någon som inte ens finns? 

En sak till som jag vet är att jag är jätterädd för att Leif ska dö. Verkligen jätterädd. Jag tror inte jag har sagt det till någon, men jag är skitskraj. Och inte för att han ska vara borta, fr han står mig inte så nära ändå, mest fö att jag inte orkar. Jag orkar inte gå på en begravning till. Jag vill avskaffa begravningar. Dom är bara too much. Jag låg och tänkte på det igår när jag skulle sova och jag började gråta. Vet inte varför, men jag är verkligen rädd.
Om han dör och det blir begravning, då vill jag att Linnéa fäljer med. Så mycket vet jag. Undra om det är okej?
Bra Linn, bra Linn....



Kommentarer
Postat av: linnea

älskling. vad som än händer vem som än dör och vem som än lever kvar så kommer jag alltid finnas för dig.

om leif dör tänker jag hålla dig i handen och gråta med dig, om han blir frisk tänker jag hålla dig i handen och skratta med dig. allt med dig, jag älskar dig Linn Emma Wollbrant

2009-09-16 @ 08:54:48
URL: http://dinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0