Förresten..

Just det, en sak till.

Dom sa i en film vi såg att det man skriver på nätet ska man kunna säga i verkligheten. Det är fel tycker jag. Jag skriver blogg för att jag behöver det, jag skriver av mig. Det jag skriver här vill jag inte säga till någon face to face, det är ju därför jag skriver. Eller, okej, en del skulle jag väl kunna säga och det är ju verkligen inte så att jag inte står för det jag säger/skriver.
T.ex. mina avreageringar, istället för att skrika dom på någon som inte ens förtjänar dom så skriver jag dom här. Då skulle jag ju inte kunna säga det till någon, face to face, aight?
När jag är arg på någon så kan jag skriva det här. Om personen läser och tar åt sig är det väl upp till den, men då slipper det bli onödiga bråk, eller hur?

I think you're wrong

Btw så drog Evelina den bästa på träningen:  Jag är bäst! Kanske inte på just detta, men på något!
Tänk på det. Alla är vi bäst, på något.

Kommentarer
Postat av: Moster Nettan!

En mycket bra tanke! Den borde alla ta med sig...

Love you söta Linn!!!

2009-09-22 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0