20.19

Hej bloggen!
Jag sitter i soffan och kollar på Idol, njuter av att jag har studiedag imorgon. Finns det något vättre? Knappast.
Förresten är Anders Bagge nog den skönaste, haha. Och Peter Jihde (?) ser fortfarande malplacerad ut, han är liksom sport-snubbe i mina ögon.
Åhhhh, Andreas Carlsson hade solglasögon på sig, inte fint.

Men, shit vad jag dillar. Onödig fakta typ. Faktum är at jag faktiskt inte har något annat att säga, livet liksom flyter på, det går så himla fort allting. Jag hinner ju inte ens blinka innan det är helg igen och två sekunder senare är jag i mitten på nästa vecka.
Om en månad fyller jag år, jag vet vad jag önskar mig men ändå inte. Det kommer väl gå lika fort som allt annat och helt plötsligt är det väl jul och jag hinner inte ens komma ihåg att jag fyllt år.
Btw så tycker jag inte ens att det är något speciellt att fylla år längre, man liksom, blir lite extra uppvaktad, den del av släkten som vågar sig hit blir bjuden på lite fika och så blir man uppvaktad igen, får en present eller två och lite pengar.

En annan sak jag tänkt på, Anna Anka. VEM ÄR DET?! Vad har hon gjort som är så bra/dåligt/uppmärksammat? Jag fattar ingenting, helt plötsligt bara står det om henne överallt. Och hon är ju inte ens snygg? Eller? Jag tycker bara hon ser väldigt gammal ut?

Puss, eller nått

Kommentarer
Postat av: Nettan

Håller me du Linn, hon ser ut som hon heter som en ANKA!! Hihi

2009-09-30 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0