at linnéa's

Beda läser också, as u know.
Gick upp halv nio idag och åkte till Vinberg för att kolla på Linnéas kusin när hon spelade DM-final, dom vann med 2-0, asbra!
Fjärås F93 spelar nu med tror jag, lycka till, eller nått. Vi orkade nämligen inte vara kvar då det var sjukt hemskt kallt. Vi åkte hem istället och käkade äggmackor och nu städar Linnéa och jag skriver blogg. Ska snart hem och ta på mig mer kläder och åka ner igen för min kusin spelar final halv fyra.
Imon är det skola igen och jag vet inte ens vad jag tycker om det. Ena dagen tycker jag det är jättekul och andra vill jag bara gå på Åsakolan som vanligt igen. Det där med förändringar är inte riktigt min grej liksom, jag blir bara förvirrad och hänger inte med alls. Visst, det är kul med nytt, men då vill jag bestämma själv över det, som t.ex. när vi gjorde om mitt rum, då var det kul för då bestämde jag själv. Men nu, näe. Jag gillar det inte.
Ehe, Linn är självisk..

Vet inte ens vad jag tycker om min klass än. Ena dagen tycker jag om den jättemycket och tycker att jag hamnat i en asskön klass, andra dagen så känner jag mig bara malplacerad och helt fel ute liksom. Men, det blir la bra. Tillslut. Nån gång..
Nu ska jag och Linnéa se på Sex and the City en stund innan jag ska hem och klä på mig mer kläder.
Byebye.
haha, söta bilder från båtturen i svanesund som slutade med en bruten näsa för min del..

Kommentarer
Postat av: karin

haha. tack för länken dude.

en finfin vurpa gjorde du ha

loveu

2009-09-13 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0