pain, die

Just nu vill jag bara gå ut, och gå, gå, gå och gå tills vägen tar slut. Gå tills tårarna har slutat rinna och gå tills det inte gör ont mer. Gå tills mina fötter blöder och mina fingrar är stelfrusna, gå tills allt tar slut.

Det är så jävla orättvist, allting. Jag blir så arg och samtidigt så ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det gör ont inuti. Jag skakar och känner mig knäsvag. Vill bara bort.

Jag vill springa iväg och krama någon, krama någon och gråta tills tårarna tar slut, tills det inte finns några mer.

mama, i don't wanna die. somtimes i wish i've never been born at all

Kommentarer
Postat av: duvetvem

2009-10-03 @ 23:59:16
Postat av: aa

Linn! Jag älskar dig <3

2009-10-04 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0