jag har flyttat...?

Hm. Nu bor jag i garaget.

Det känns sådär. Kan ju passa på att erkänna att jag satte mig och lipade i min fåtölj när jag kommit halvvägs. Det kändes ungefär som att göra slut med någon, eller något i detta fallet. Mitt rum, jag har bott där i 8 år, det är halva mitt liv. Sedan ryckte jag upp mig själv, satte på datan och lite bra musik (någon får mer än gärna skicka en Spotifylista eller två) och peppade sönder. Det är ju trots allt detta jag velat länge, även om det känns hel-wierd?

Det blir väl bra tillslut antar jag, ni får väl en bild snart, när jag fått undan allt och har lite mer ordning. Just nu ligger allt på min säng och hela byråen är belamrad.

Påtal om möbler, jag har franska läxa tills imon, byrå heter une commode, heja Linn.
Nu äter tydligen resten av min familj kvällsmat så ska väl gå och ta mig en macka.

Take care people

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju snyggis!

hoppas du får det bra nu i garaget ;)<3

2009-10-20 @ 21:59:32
URL: http://josefinecollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0