bra dag?

Idag var, mitt liv till trots, en bra dag.
Det var rätt kul i skolan, ingen jobbade sig, det gick bra på träningen och jag är inte särskilt trött. Dessutom är det fredag imon och det är bra som satan.

Jag ska inte göra något i helgen heller. Kanske är det det som behövs för att jag ska ta tag i mig själv och må lite bättre? Jag vet inte, jag bryr mig inte heller. Det blir som det blir. Jag var i alla fall ute och knäppte några bilder idag och jag och Linnéa ska fota snart igen, så det blir nog bra.

Längtar verkligen till bandyn också. Sjöarn är så, så, ja, det finns inga ord. Man är trygg där liksom.

Nu ska jag försöka förstå mig på min Samhälls läxa, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0