091007

Tjo bloggen. Kunde verkligen inte sova inatt. Det var heelt sjukt, låg och vände och vred på mig hela natten så det kommer väl gå skit på matteprovet idag. Inte nog med det så försov vi oss nästan, vi gick upp 06.50 och bussen går 07.14. Heja Linn och Eric.

Sen så åker ju han tidigare än mig så nu sitter jag här i skolan, för tidig, som vanligt. Gud så roligt. Jag lyckades iallafall messa och väcka stackars Beda, det var ju lite kul faktiskt.

Nej, om jag ska sätta mig och läsa lite naturkunskap innan vi börjar. Folk börjar ju trilla in snart så det blir väl inget med det kanske. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul sovmorgon fick jag.

2009-10-07 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0