P!nk

Hej bloggen!
Idag har jag vart med på en handbollsuttagning som jag egentligen inte ens vet varför jag var med på. Hoppas inte jag kommer med. Annars får jag väl säga att jag inte kan, eller nått.

Sitter här med min kemibok. Idag hade vi Studieteknik med nån tant som trodde att hon visste allt och bara gjorde mig arg. Okej, en del saker var ju vetenskapligt bevisat osv, det köper jag, men inte att hon kan komma och berätta för mig hur jag ska göra och inte. Det ska la hon skita i.

Annars hittade jag precis Pink på Spotify, jesus vad jag saknat hennes låtar. Jag har ju alltid sökt Pink men så visade det sig att hon stavade P!nk. LOL säger jag då.

Jag trivs med mitt liv, oja. Vet inte varför, har en bra känsla bara.


älskar dig lillebror, även om du har hjärnkapacitet på noll och är världens skitunge

Kommentarer
Postat av: julia

älskar också din bror...

2009-11-10 @ 21:15:10
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0