INTE OKEJ

Du, din lilla fula äckelunge. Jag har inte ens ord för dig, fattar du eller? Säger då så en enda gång till ska jag personligen leta upp dig i ditt fula lilla skrymsle där du gömmer din feta äckliga kropp och slå dig sönder och samman, okej?!

ARG. Ja, jag blev arg, men det gick väl över kanske. Du kan väl inte hjälpa att du är totalt genomkorkad och äcklig..

Måndag idag, en realtivt bra måndag faktiskt. Träffade Eric på stationen när han satt och blev intervjuad av nån random tant som gick konsthögskolan och skulle göra om stationens glas. Hon var mysko. Gärna att Eric är så översocial och trevlig mot henne också, haha. Sötis.

Funderar även på att försöka bli klar med julklapparna snart, är det en bra idé eller? Jag menar, då slipper man ju all hysteri plus att man har massa extra pengar kvar vid jul, satan va du är smart ibland Linn!

Nu ska jag försöka få in lite kemi i mitt huvud och lyssna på Kent's nya skiva. Puss


världens sötaste vickan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0