I told you?

Vad var det jag sa? Jag skulle inte åkt och tränat. Fan. Jag hatar när det blir såhär.
Varför kan jag inte bara vara som alla andra? Det känns verkligen som att jag är den enda i hela världen vars känslor rasar sönder och samman innuti när någon skjuter en innebandyboll i pannan på en.
Åååh, det bara bubblar i mig och jag vet inte varför. Vill bara gråta ut allt. Lägga mig ner och dö bort en stund. Eller bara plågas riktigt jävla mycket så att jag får skrikit ut allt. Alla känslor som jag aldrig kommer få någon ordning på.

Jag är så oorganiserad innuti att jag måste ha kontroll på allt utanför. Det finns verkligen ingen struktur på mina känslor. Jag kan inte ens placera dom i ett fack. Jag kan inte avgöra om jag är ledsen eller arg och jag kan minst av allt avgöra vad det är som gör att jag känner som jag gör.

Jag är ett känslo freak. Med noll koll, och det gör mig galen. Jag kommer driva mig själv till vansinne in the end.
Det värsta är nog att jag inte kan lägga någon energi på att reda ut mitt inre, jag måste ha något utanför mitt inre också. T.ex. min vänner, som förövrigt är världens bästa, jag förtjänar dom inte ens. Min pojkvän. Innebandyn som jag trots all skit som kommer ut genom den tycker är riktigt roligt. Skolan som jag också tycker om, trots att den tar min fritid ifrån mig ibland.
Min vardag som jag alltid kommer att klamra mig fast vid oavsett vad andra säger. Den är min räddning. Att ha något att göra.
Men innebandyn, ja. Ibland vet jag verkligen inte. Samtidigt som den kan sänka mig till botten så känns det som att den behövs. Det är när jag tränar som jag börjar gråta. Jag gråter aldrig annars, och det behövs. Även om jag gråter för något helt annat så är det så mycket känslor som kommer ut när man gråter. Jag har roligt också. Plus att jag rör på mig så att jag inte blir stort som ett hus och fet som en ko. Ja, trots allt behöver jag nog innebandyn..

Nu ska jag gå och prata om mat med min mamma. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: k. ♥

men bullshit, jag förtjänar inte dig.

okej?



loveu

2009-11-19 @ 17:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0