Inte idag, inte imon, men nån dag, nån gång.

Är det okej att gå och fundera ut hur man ska slå och vad man ska skrika till en äckelgubbe om han kommer fram till en?
Är det okej att känna att ord man vill få ut inte kommer ut genom munnen, dom strömmar ut från mina ögon och ner för mina kinder.
Är det okej att sitta och gråta till en film, utan att egentligen veta varför?

Jag är så arg. Jag vill bara skrika ut allt, slå på någon. Jag vet inte varför. När jag gick hem förut gick jag och kramade vattenflaskan jag hade i handen. Jag bara önskade att den skulle gå sönder och sprängas i tusen bitar.
Jag önskade att någon skulle kidnappa mig och bara tortera mig så jag får känna riktig smärta någon jävla gång. Jag vill skada mig, få fysiskt ont, skrika av smärta så jag känner något annat än det jävla trycket i bröstet på mig hela jävla tiden.
Det tar kol på mig. Dödar mig. Äter upp mig. Torterar mig.
Jag står inte ut.

Jag blir så arg så jag bara skakar och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill bara bort, bort från allt.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lilla gumman!

Blir orolig för dig, Du kan slå på mig fast inte slå ihjäl mig!!! hihi

2009-11-24 @ 10:18:34
Postat av: linnéa

gumman. vad har hänt? jag finns alltid här för dig det vet du, och jag älskar dig det vet du det med. vet inte vad jag ska säga. för jag vill säga så mycket så att du mår bra. men känns lite hoppless, för det finns väl antagligen inte ord som gör det bättre. men jag finns här!! <3

2009-11-24 @ 11:24:00
URL: http://dinlinnea.blogg.se/
Postat av: julia

åh vännen, nu vill man bara gå ut och gå med dig <3

2009-11-24 @ 19:24:00
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0