Benjamin Klant Kaulén

Okey, såhär ligger det till folk. Min bästa kompis Benjamin och jag hade följe hem efter min träning igår och det första han gör är visar mig sin handled som till min förskräckelse är full med massa sår. Sedan så visar han i pannan där det också finns massa sår och jag blir helt förskräckt och undrar vad han har gjort.

Så börjar han berätta:
Jo, jag cyklade ut från min väg och så tog jag upp mobilen. Den lyser ju ganska starkt så jag blev bländad av ljuset liksom. Och det är ju helt kolsvart på min väg så jag cyklar av vägen rakt in i en taggbuske.

Bra där Benjamin, jävligt bra. Jag skrattade sjukt mycket, haha. Det såg seriöst ut som att han cyklat in i en glasruta eller slagits med en tiger, så hade han cyklat in i en taggbuske. Helt sjukt kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0