Dagens

Dagens plus
- Jag fick VG och inte många fel på mitt kemiprov.
- Jag har koll på franskaprovet imon.
- Promenaden med Benjamin där han skrämde skiten ur Linnéa och Astrid som kom med moppen, hahahaha. Jag dör så roligt det var!!

Dagens minus
- Jag lyckades, fråga inte hur, skaffa mig ett ca. 7 cm långt sår på ena skinkan som bara blöder.
- Mens.
- Allt plugg.
- Det dåliga vädret.
- Mitt dåliga humör.
- Jobbiga människor.
- Min bror som inte kan sjunga men gör det ändå.
- Sista gången jag träffade Eric innan han åker till nörd-dreamhack.
- Att jag verkligen inte vill träna så jag struntar i det. Egentligen vill jag, men ne.
- Att Frida hoppar av handbollen imon, det kommer inte gå.

Ja, det är fortfarande hyfsat mycket mer minus än plus, men det är i alla fall några plus.
Inställning Linn, allt handlar om inställning.

Kommentarer
Postat av: Moster

De e min inställning oxå!! Bra Linn

2009-11-26 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0