Buffert-dag!

Fan va det är underbart att vara ledig, allvarligt. Det är det bästa som finns när man vaknar av lillebrors alarm och inser att man får somna om och sova huuuuur länge man vill. Åh vad jag älskar det.
Tur att det inte händer varje dag så att jag uppskattar det så mycket som jag gör nu.. Eh, vad sa jag där?

Whatever, idag har jag vart med Linnéa och Benjamin. Jag och Linnéa har pluggat och jag har vart riktigt jävla duktig för en gångs skull. Har gjort schema för hur jag ska plugga franska fram till provet. Haha okej, det där lät överseriöst, men det är bara för att jag ska lära mig alla glosor och verb och shit. Det får seriöst bli en timme om dagen om jag ska lära mig allt det där. Och tro inte att jag tänker lägga sådär mycket tid men en liten stund om dagen ska jag väl orka med.

Pluggade lite naturkunskap innan också. Visste ni att alla jordens kontinenter satt ihop från början? Och att vi från början låg under ekvatorn? Det var änna elakt att skicka upp oss ända hit, eller, vad säger ni?

Nu ska jag strax träna. Är redigt opepp, vill bara ligga hemma, men det blir väl kul, eller nått.
Over 'n out


eric ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0