jävlaskitåsa

Jag är så jävla trött på alla nötter som finns här. Allvarligt talat? Är det så jävla svårt att förstå ett nej? Exakt vad är det man inte förstår i ordet Nej? Innebörden? Bokstavskombinationen? Jag fattar inte!! Det kan väl inte vara så jävla svårt att säga: okej, och sedan gå? Nej, då ska man hålla på och dampa och kanske förstöra någons kväll? Idioter.

Och du, vad vill du mitt liv? Jag trodde fan bättre om dig. Det värsta är att jag kommer att ge dig så jävla mycket till. Så jävla många chanser kommer du att få, för jag kan inte låta bli. Du är ett svin och jag är en toffel. 

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

?

2009-05-21 @ 18:14:48
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0