ingen förstår, bra!

Jag vet inte vad jag ska skriva. Är så jävla förvirrad. Det är som att ni älskar att trycka ner mig, särskilt när ni är två mot en?
Jag försöker ändå, tycker jag. Den här jävla dissa-attityden går mig på nerverna, men tydligen inte er, speciellt dig. Uppenbarligen fattar du inte vinkarna för du fortsätter ju hela tiden? Dessutom verkar det gå riktigt trögt när du ska förstå att det är nog.

Och fan. Alla har olika åsikter om dig och oss? Även jag. Det är olika varje dag. Jag får panik alltså. Samtidigt som jag minst av allt vill träffa dig är det allt jag vill. Fan ta dig.

Och något som alla förstår: Crash and burn är min nya favoritlåt!

Puss


Kommentarer
Postat av: e

Haha, nej jag fattar verkligen inte vad jag skriver ibland, men shit the same ;)

Men På ngt sätt tycker jag alltid dina texter är förtåliga typ,, fast jag fattar inte, emn jag ser vad det står, lr nått haha <3

2009-05-03 @ 23:16:12
Postat av: Linnéa

ja. crush and burn är bäst

fast du är fan bättre (L.

2009-05-04 @ 09:07:23
URL: http://dinlinnea.blogg.se/
Postat av: Moster

I am on your side baby!!!



Puss o Kram

2009-05-05 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0