Fiolkonsert och skolavslutning, snart.

Idag slog det mig hur nära det är att vi slutar nian nu. Det slog mig även rätt hårt i ansiktet att jag kommer sakna många människor otroligt mycket. Först och främst alla klasskompisar som man inte umgås med så på fritiden men också en del lärare som man fått en nära relation med.

Jag vet ärligt talat inte om jag kommer lipa på själva skolavslutningen, för då är allt antagligen så overkligt. Men efteråt, när det slår mig att det faktiskt är slut nu. Usch, det kommer fan svida. Människor som man inte umgås med regelbundet men som man ändå träffar i skolan kommer man ju tappa totalt. Visst, jag älskar kanske inte alla i min klass, men en hel del, och jag umgås inte med hälften utanför skolan, men vi har så jävla roligt i skolan, och det suger att det kommer försvinna. Vi kommer säga som vanligt: Vi måste träffas allihopa! Och så kommer det aldrig bli av, som vanligt, haha.

Förövrigt var jag och kollade på Amelies solo konsert idag (fiol). Hon är helt otroligt duktig alltså. Man blir helt tagen. Jag fick anstränga mig flera gånger för att inte börja störtlipa. Jag är inte direkt nått stort fan av klassisk musik, men jag kan inte neka till att det är fruktansvärt vackert!

Och nu försvann mina ord.

Fear of the dark är världens bästa låt!

Bye

Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack linn!<3 det var jätte roligt att du kom och att du gilla det!^^ Jag hade skit kul!

2009-05-15 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0