Håltimma

Tjabloggen.
Sitter hos Linnéa. Vi hade tydligen ingen franska så jag gick hit, skulle ändå lämna min moppehjälm.

Det är fetaste vårvädret idag ju! Förutom att det blåser typ storm. Satt och solade en stund förut, men det kom en del moln och då blir det ju svinkallt med en gång.

När jag gick hit gick jag förbi några småtjejer, jag menar verkligen små tjejer, dom gick typ i 4an kanske, 3an. I alla fall, precis när jag gick förbi började dom skrika: Heja Wollbrant, heja Wollbrant, så jag vände mig om och kollade. Dom blev jättetysta med en gång. Sedan såg jag att Simon spelade fotboll precis brevid och antog att dom ropade åt honom. Annars hade det fan vart bra läskigt. 5 små tjejer som skriker heja Wollbrant till mig när jag går förbi, och jag har ingen susning om vilka dom är, haha.
Men, bra jobbat brorsan, en egen hejaklack med 5 småtjejer från typ 4an. Grattis!

Ska in och sola och träna efter skolan, ska bli rätt gött.
Btw så spelade jag med 94orna igår, nollade igen. Hade dock inte så mycket att göra, men ändå, det var najs.
Ska kolla facebook, bilddagboken och kanske lite bloggar nu, sen börjar jag klockan 1 igen.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0