Dålig stil..

Asså, är man inga på träningen, frågar spelare från ett annat lag om dom vill träna extra pga av det, då står man väl inte och skäller på personerna för att det är för få på träningarna?
Åh, jag blir så arg.
Man ska väl för fan säga till de som är där (som förövrigt alltid är där) att det är bra av dom, inte klaga på dom?
Dessutom tränar jag innebandy för att jag tycker det är roligt. Jag är inte hyyyyyyyyyyyyyper seriöst all the time. Det är kul att springa runt och kasta en boll på uppvärmningen, sluta lacka för det då?! Åh, jag blir så trött. Så löjligt. Allt är inte alltid stenseriöst, lite roligt får man faktiskt ha.
Sen är det schyst om man snackar utan ironi när man pratar till sina spelare också. Men nej, det är lugnt alltså. Jag känner mig jätteduktig när jag bli nerklankad och aldrig får beröm för något, jo självklart känner jag mig bra och blir taggad till att fortsätta träna då.

Bye din jävla tråkmåns.

Kommentarer
Postat av: Nettis Plettis

De e bra Linn!! Tugga i dej dom i stora tuggor när dom inte fattar...haha, Heja Linn!!!

2009-03-26 @ 08:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0