Kråkan <3

JAG HATAR SOLEKSEM
Så, då var det sagt.

Vart med Kråkan idag, trevligtrevligt. Vi solade, fotade och tro det eller ej: Badade! Jag badade två gånger till och med. 17 grader var det, enligt min mors termometer. Svinkallt med andra ord. 
Ska ner och leta fram pappas gamla Sverige-tröja, sen ska vi upp till Åkeson's och kolla matchen och käka godis och toast. 
Insåg också att det är Åsacupen till helgen och det är ju alltid trevligt.

Puss

(nu skulle det upp en bild till här, men som vanligt funkar ingenting, får la se om den kommer upp senare)

Kommentarer
Postat av: Julia

du är bäst min skatt!

2009-06-23 @ 20:26:48
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0