Update

Förlåt, men det är för fint väder för datorn, okej? 

Imon cyklar jag och Linnéa till Gällinge, wish us luck att överleva....
Vi ska bada och så ska vi hälsa på Elfvings och Gunnarssons. Sen drar vi till Isac, kanske. Isac med C förresten. När jag sa till Linnéa att han stavades med C, så skrev hon Icak. Så jävla Linnéa Perkman. Helt sjukt roligt. Annars så misstolkar Isac allt jag säger, och det kan bli lite jobbigt sådär.

Har förövrigt sjukt ont i mina fötter, och jag vet inte vad jag gjort. Jag har ont under liksom. Kan vara att jag brände mig på altanen förut, stenen brinner ju där. Men ändå, så ont kan man väl inte ha av det? 

Nu börjar det bli jävligt varmt här i sängen i alla fall. Skönt att mina ben tinade upp efter en 20 minuters moppefärd från Fjärås också. Det kändes som att dom alltid skulle vara kalla. Uscha mig. 

Hungrig är jag också, och då brukar det vara dags att sova. 

Sköt om er, ni stackare som läser. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0