R A N D O M

Idag har jag gjort... Få se nu, måste tänka efter...

10 min senare: Har fortfarande inte kommit på något jag gjort idag. Nej just det, FÖR JAG HAR INTE GJORT ETT JÄVLA PISS.
Jag la mig i sängen, det gjorde jag, så upptäckte jag att jag var trött, så jag somnade nästan. Då ringer nån jävla random och väcker mig och jag blev lite sur och så cyklade jag till den jävla randomen. Sen fixade vi randomes blogg och jag skrev det bästa blogginlägget på år och dar. 

Sen cyklade jag hem, tappade min lins på vägen, cyklade och blundade med ett öga, kände mig dum, tittade, upptäckte att det blev vingligt, blundade igen, kände mig dum och cyklade hem. 

BAJS&KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0