patetiskt, jag vet

Okej, såhär ligger det till,
jag hatar att du har sån jävla makt över mig utan att du ens vet om det, jag hatar att jag bryr mig om det, jag hatar att jag är så känslig, jag hatar att jag tycker att mina lår är feta fasten jag vet att dom inte är det, jag hatar att det kliar i mig så jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag hatar att jag saknar dig, jag hatar att det är så varmt, jag hatar att jag failar så hårt åt ingenting, jag hatar att det inte blir som jag vill, jag hatar att jag måste bestämma saker, jag hatar att inte bestämma saker, jag hatar att inte veta om du läser eller inte, jag hatar bara tanken på att du läser, jag hatar att du laggar för ingenting, jag hatar att inte få sms från dig varje dag, jag hatar att min hårddisk inte funkar, jag hatar att jag aldrig fotar, jag hatar att jag inte har nån inspiration, jag hatar att jag inte sover längre, jag hatar att jag sover för länge, jag hatar att inte göra något, jag hatar att göra något, jag hatar andras lycka, jag hatar min egen sk. olycka. jag hatar att jag sitter här och skriver massa saker som ändå bara är schizo. 
Men mest av allt hatar jag att Linnéa är i Spanien för så fort hon försvinner nånstans så blir det alltid såhär. Det må vara inbillning eller så är det helt enkelt så, men jag hatar det ändå. Jag hatar allt.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

jag vet precis vad du behöver, lite kråkmedicin! tur att du ska vara med mig idag då! :)

2009-06-23 @ 09:40:07
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0