LOVELY

Mh yes. JAG HAR INGA SOLEKSEM OCH LIVET LEKER FÖR LINNÉA ÄR HEMMA & MIN IPOD OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Så var det sagt, älska att det är varmt i vattnet, underbart väder och ja, orka datan helt enkelt. 

Har lyckats med konsstycket att få först en blåsa på vardera fot, ta hål på dom så att dom blir öppna sår, skaffat mig ett jack i knäet och ett annat sår på foten. Samtidigt har jag trotsat mina arma fötter och gått in mina nya skor. Det är så att jag skrattar åt min egen dumhet...

Imon ska jag och Linnéa ut till nån random ö och chilla som satan. Sen ska vi se på fotboll vid halv sju och sen bada i Skärsjön med ännu fler random. 

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0